Akce a novinky Výprodej Vše o nákupu Pro SDH Kontakty
Po-Pá 8:00+15:00 +420 545 230 150
Vše o nákupu

Vyhledání zboží

Výběr dopravy

Doručení balíku PPL

- řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- zásilku vám standardně doručí v rozmezí 8-18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den
- hmotnost balíku je omezena do 50 kg
- zásilka bude doručena následující pracovní den po odeslání
- cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)
- U přepravní služby PPL je možné uhradit dobírkovou částku také platební kartou

Převzetí a reklamace zásilky doručené PPL:
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky - zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.

- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání - skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

Komunikace s PPL
-pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)

Doručení balíku Českou poštou

- řidič se pokusí o doručení zásilky zpravidla následující den po odeslání (většinou v dopoledních hodinách)
- zásilku může převzít pouze osoba uvedená na štítku zásilky
- v případě, že nebudete zastiženi na adrese uvedené na zásilce, bude zásilka uložena na příslušné balíkové poště, kde si ji můžete po předložení dokladu totožnosti vyzvednout, nejpozději však do 7 dnů od uložení
- uložení zásilky může být za poplatek stanovený Českou poštou prodlouženo

Doručení balíku na výdejní místo Zásilkovny

Zboží si můžete vyzvednout na jednom z více jak 3800 výdejních a podacích míst Zásilkovny po celé České republice. Nově jsou zřizovány také výdejní automaty Z-BOX. Z-BOX je samoobslužné výdejní místo Zásilkovny, díky kterému už nikdy nemusíte být jako na trní a čekat, až vám zavolá kurýr. Přehled všech výdejních míst Zásilkovny.

Osobní odběr v Brně

zboží si můžete vyzvednout v naší kanceláři DOBRÝ-OBCHOD.CZ v Brně na ulici Vídeňská 89 na základě naší výzvy (emailem, SMS zprávou). Adresu a provozní dobu naleznete v kontaktních údajích. Sledujte prosím aktuální provozní dobu a uzavření pobočky během dovolené a svátků.

Platba za zboží a dopravu

Platba na dobírku

Při převzetí zásilky od doručovatele přepravní společnosti, nebo na výdejním místě, zaplatíte v hotovosti, případně platební kartou. Připravte si pokud možno přesnou částku, urychlíte tím předání zásilky. V některých případech (vládní nařízení apod.) může být platba v hotovosti zakázána (z důvodu snížení rizika přenosu nákazy apod.).

Platba on-line platební kartou nebo on-line převodem

Jednoduchý a bezpečný způsob bezhotovostní platby přes platební bránu. Po vyplnění a odeslání objednávky budete přesměrováni přímo do platební brány, ve které zvolíte, zda chcete uskutečnit online převod ve Vaší bance (z účtu u České spořitelny, ČSOB, Komerční banky, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Poštovní spořitelny, mBank, Equa banky, MONETA banky a Fio banky), nebo zabezpečenou platbu platební kartou. Údaje o platbě jsou předávány zabezpečenou cestou a DOBRÝ-OBCHOD.CZ k nim nemá přístup a ani je nikde neukládá. Tuto službu zajišťuje ryze česká společnost ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, E-mail: platby-podpora@comgate.cz, Tel: +420 228 224 267

Platba převodem z účtu předem

Klasický převod z účtu. Platbu převodem můžete uskutečnit na základě zaslaných pokynů na účet 3325779001/2010. Firemním zákazníkům (pokud je vyplněno IČ) můžeme na požádání zaslat s potvrzením objednávky také proforma fakturu. V ostatních případech, pokud nás e-mailem nebo telefonicky nepožádáte o zaslání zálohové faktury, zasíláme pouze data k platbě. Pokud jste potvrzovací e-mail neobdrželi, prosíme o kontrolu spamové složky (složky s nevyžádanou poštou).

Platba v hotovosti/kartou na pobočce v Brně

Při osobním vyzvednutí zboží v naší kanceláři v Brně na ulici Vídeňská 89 (další kontaktní informace) můžete zaplatit v hotovosti nebo platební kartou. Akceptujeme platební karty VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, DinnersClub, JCB a UnionPay. Platební terminál poskytuje společnost ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, E-mail: platby-podpora@comgate.cz, Tel: +420 228 224 267

Ceny dopravy

Zboží zasíláme expresní zásilkou PPL, balíkem České pošty s označením DO RUKY a možností uložení zásilky na balíkové poště a prostřednictvím Zásilkovny s doručením na výdejní místo.

Platba za přepravné

- přepravní službou PPL 95 Kč
- přepravní službou České pošty (s označením DO RUKY) 105 Kč
- přepravní službou Zásilkovna 75 Kč

Za dobírku účtujeme 39 Kč.

Příplatek za nadrozměrné zásilky: 150 Kč při překročení max. délky, 120 Kč při překročení max. hmotnosti.

Při nákupu nad 3990 Kč je doprava standardních zásilek ZDARMA po celé ČR (při platbě převodem).

Nákup bez registrace

Nákup bez registrace je určen pro zákazníky, kteří chtějí rychle a jednorázově nakoupit.

Nákup s registrací

Zjednodušte si nákupy a využívejte další výhody registrace.

Další způsoby objednání zboží

Potvrzení objednávky a odeslání zásilky

  1. Po odeslání Vaší objednávky do našeho systému Vám na zadaný e-mail přijde automatické potvrzení objednávky. Pokud potvrzení neobdržíte, zkontrolujte prosím Spamovou složku.

  2. Termín dodání Vám upřesníme ihned po zpracování objednávky a potvrzení termínu dodání zboží naším dodavatelem. Pokud je termín dodání neúměrně dlouhý, je možno objednávku stornovat.

  3. Předpokládaný termín dostupnosti stanovujeme na základě informací od našich dodavatelů a ve většině případů je dodržen. Pokud by byla doba naskladnění delší, budeme Vás informovat.

  4. Uzávěrka objednávek je v pracovní dny ve 12:00 hod. Předběžný termín dodání konkrétní položky podle vybrané dopravy zjistíte kliknutím na odkaz "Termíny a ceny doručení" v detailu produktu.

  5. Objednávky uskutečněné ve dny pracovního klidu, o svátcích a během uzavření provozovny jsou vyřizovány tak, jako by byly odeslány až nejbližší následující pracovní a provozní den. Uvedená dostupnost se tedy prodlužuje o dny pracovního klidu, svátky a dny uzavření provozovny.

  6. Zboží je možné vyzvednout také osobně na naší pobočce v Brně. V tomto případě není nutné dělat internetovou objednávku, ale je nutné domluvit termín vyzvednutí telefonicky nebo e-mailem. Zároveň ověříme a potvrdíme, zda je požadované zboží možno dodat.

Dotazy a připomínky k nákupu v našem internetovém obchodě nám pište na adresu: info@dobry-obchod.cz


Najdete nás i na MALL.CZ